strona główna

czwartek, 7 marca 2013

Nominowana....

Sześć miesięcy...
Pięćdziesiąt pięć postów....
Dwadzieścia osób wśród obserwatorów...
Prawie cztery i pół tysiąca wyświetleń...
Nie wiem czy to dużo czy mało...nie wiem czy to ważne....
Najważniejsze, że tu jestem....że poznałam wielu fajnych ludzi...
Że mogę dzielić się z Wami moimi smutkami i radościami....
Że odkrywam w sobie nieznane dotąd zakamarki możliwości...
a może one czekały cichutko, żeby znaleźć odpowiedni bodziec do działania...
Cieszy mnie bardzo każdy komentarz, który zostawiacie pod moim postem...
Cieszy mnie też jak nie zostawiacie, ale zaglądacie :)
Dziękuję, że jesteście....

Od pewnej miłej Kasi dostałam nominację :)

Jest to promocja blogów mało znanych, które maja mała liczbę obserwatorów, dla tych którzy rozpoczynają swoja "blogerską" przygodę :)
Nominację dostałam od Kasi z bloga Z krainy deszczowców .
....."za wrażliwość i ciepło jakie biją z tego blogu"....tak napisała Kasia...Dziękuje Ci bardzo Kasiu :)

A takie są zasady:

• po otrzymaniu nominacji odkrywamy 11 przypadkowych acz interesujących faktów o swojej osobie,
• odpowiadamy na 11 pytań od osoby, która nas nominowała,
• nominujemy kolejne 11 blogów z poniżej 200 “followersów” (oprócz blogu, który nas nominował),
• zadajemy im 11 pytań.

11 faktów, mam nadzieję, interesujących :):
 1. Dzień zaczynam od filiżanki czarnej, "fusiastej" kawy ...chyba jestem od niej uzależniona :)
 2. Uwielbiam prowadzić samochód :)
 3. Kocham słońce :)
 4. Nie lubię czarnej herbaty...ale zieloną, czerwoną, rooibos, owocowe...uwielbiam i mam ich całą szafkę :)
 5. Uwielbiam gorzką czekoladę, najlepiej z chilli :)
 6. Nie lubię nosić szpilek :)
 7. Uwielbiam grać w scrabble :)
 8. Nie lubię kłamczuchów i pozorantów :)
 9. Lubię słuchać głośno muzyki w samochodzie :)
10.Uwielbiam lawendę w ogródku, ale nie lubię jej zapachu w kosmetykach :)
11.Mam mnóstwo marzeń i pomysłów, powoli je realizuję....

A to odpowiedzi na pytania Kasi:

1. Co Was skłoniło do pisania tego blogu? aktualnie nie pracuję i potrzebowałam jakiegoś zajęcia, żeby nie zwariować :) w sumie to myślałam, że nic z tego nie będzie, że parę wpisów i usunę...ale mnie wciągnęło i zostałam...
2. Czy to co robicie sprawia Wam satysfakcję? jeśli chodzi o pisanie bloga, to tak :)
3. Chodzicie szybko czy wolno? szybko...kiedyś jak chodziłyśmy z koleżankami, z małymi dziećmi na spacery, to śmiały się, że ja wózek na hamulcu muszę mieć...:)
4. BlackBerry czy iPhone? ...mam Samsunga :)
5. W jakich kolorach postrzegacie świat? raczej kolorowo...nawet jak jest szaro-buro,  to jakoś sobie go próbuję "pokolorować"...
6. Co sprawia uśmiech na Waszej twarzy? każda pozytywna rzecz...promień słońca, piękny kwiat, piękny przedmiot, miłe słowo, czuły gest, szczęście moich dzieci, dawno niesłyszany przyjaciel....
7. Ulubiony środek lokomocji. samochód! absolutnie...uwielbiam...
8. Finlandia czy Nowa Zelandia? trudny wybór, ale chyba jednak Nowa Zelandia :)
9. Ulubione danie dnia?  chyba obiad, bo zazwyczaj udaje nam się zjeść go razem i cokolwiek wtedy jemy smakuje wyjątkowo :)
10.Jakbyście miały wybrać jedno miejsce na ziemi, aby tam zamieszkać, jaki byłby Wasz wybór, dlaczego? nie mam konkretnego...wszędzie mogę mieszkać, byle z najbliższymi... :)
11. Kawa z mlekiem czy bez? poranna "fusiara" musi być mała, czarna, słodka i bez mleka, a w ciągu dnia, z ekspresu zawsze z mlekiem, ale bez cukru:)


Nominuję do nagrody poniższe blogi, mam nadzieję, że włączycie się do zabawy...zaglądam do Was często i ciekawa jestem Waszych odpowiedzi...:) jeśli tylko macie ochotę, zapraszam :)

Bea 
Iga 

 Moje pytania:
 1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
 2. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia?
 3. Wolisz kawę czy herbatę?
 4. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
 5. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
 6. Wolisz leżeć w wannie czy szybki prysznic?
 7. Pies czy kot?
 8. Jesteś "skowronkiem" czy "sową"?
 9. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
10.Twój ulubiony kolor to....
11.Ulubiony sposób na wypoczynek to....


Miłej zabawy!
Pozdrawiam
Monika

27 komentarzy:

  1. Fajnie Cię bliżej poznać - sporo mamy wspólnych upodobań:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    Naprawdę trudno mi uwierzyć, że znamy sie od miesiąca...Normalnie chyba wsiądę w samochód, włączę głośno muzykę i do Ciebie przyjadę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dzięki :) Trzeba będzie tak w końcu zrobić :)

      Usuń
  3. odpowiedzi powodują w tych zabawach, że można się poznać "bliżej" - to ja gratuluję wszystkiego, a najbardziej dobrych emocji - liczby znaczenia nie mają - to tylko pozory...
    odpowiadam (nie wywołana do tablicy, ale z kubkiem kawy pod ręką) :D :D :D
    1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
    Namówiłam mnie (nas) koleżanka, z którą na FB-ukowych konkursie łucznika rywalizowałyśmy o maszynę, kiedy moja stara odmówiła posłuszeństwa. Z tej pozornej rywalizacji powstała cudowna znajomość i ona zapoczątkowała blogowanie...

    2. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia?
    Poranek, kiedy budzi się słońce... Zaczynam nowy dzień, nowy rozdział. Po kropce snu mam znów szansę na bycie pełną parą :)

    3. Wolisz kawę czy herbatę?
    Lubię i kawę i herbatę. A najbardziej niespieszne towarzystwo i rozmowy przy tym kubku, który jest tylko pretekstem do spotkania!

    4. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
    Morze śródziemne - tak, tam odpoczywam najbardziej. Ładuje słońcem akumulatory, czytam i rozmyślam w ciszy, spokoju, z szumem morze. Zbieram kamyki i zapamiętuję nimi te chwile

    5. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
    Każdy dzień jest dla mnie świętem.

    6. Wolisz leżeć w wannie czy szybki prysznic?
    Uwielbiam jak zmęczenie dnia, stresy i trudy wytapiają się w gorącej wodzie z piankę, a ja odprężam wszystkie smutki, bez pośpiechu. Prysznic kojarzy mi się z tempem, a wanna z ulgą i spokojem.

    7. Pies czy kot?
    Pies. Wierny zawsze pogodny. Zawsze spragniony bliskości. Z tym spojrzeniem po którym możesz z nim biec na koniec świata

    8. Jesteś "skowronkiem" czy "sową"?
    Byłam skowronkiem, ale bycie Mamą i znikoma dawka snu zrobiła ze mnie susła, który od lat odsypia setki nieprzespanych ułamków tego dobrodziejstwa :)

    9. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
    A co to jest wolny czas? Nigdy go nie mam i mam go zawsze. Nie dzielę czasu. Łapię każdy jego okruch :)

    10.Twój ulubiony kolor to....
    niebieski :)

    11.Ulubiony sposób na wypoczynek to....
    Ja chyba nie wypoczywam, no może w te wakacje, ale one zdarzają się rzadko :))))
    p.s. cieszę się, że możemy się "poznawać" :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, dziękuję, że się przyłączyłaś...super i właśnie o to chodzi...się troszkę poznajemy...zaglądamy do siebie, i pewnie czasem o tej samej porze siedzimy z kubkiem kawy czy herbaty w ręku przed ekranem, każda swego komputera, ale jakby troszkę razem:) (fakt, ja też mam coś z susła...:) )

      Usuń
  4. Kochana gratuluję...te zabawy powodują jedną najważniejszą rzecz...mamy możliwość poznać się nawzajem;)
    Wszystkiego dobrego;*
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) tak to fajnie coś o sobie więcej wiedzieć...
      Pozdrawiam i też życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  5. Jak miło!!zawsze cieszą mnie wyróżnienia(bardzo)
    Dziękuję że trafiłaś do mnie,zostałaś i doceniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze gratuluje!! Po drugie Monika bardzo Ci dziekuje za nominacje.Wiele rzeczy nas łączy..niedlugo odpowiem na pytania:-) Wczoraj mialam dzien przesilenia i poszlam spac o 21.pisze bez polskich liter bo na iphonie jeszcze tego nie ogarniam..Pozdrawiam cieplo,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam Cię do zabawy:)...przesilenie wiosenne będzie teraz szalało...raz zima raz wiosna....a czasem trzeba też odpocząć i się wyspać:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Monika u mnie na blogu już odpowiedzi na Twoje pytania :-)) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Dziękuje Moniko:)
    Wieczorem z radością poopowiadam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gratuluję i dziękuję! Nie przedłużę łańcuszka, gdyż trudno by mi było wskazać 11 blogów z niemal setki, które odwiedzam ale co by karty odsłonić nieco powiem, że: wolę koty od psów i herbatę od kawy, posiadówek w wannie nie znoszę, najpiękniejsze są dla mnie Bory Tucholskie i Prowansja, uwielbiam wyprawy szlakiem wina i wino na kanapie przy dobrym filmie wieczorową porą, chodzę spać przed północą i pospać długo lubię, nie lubię koloru czerwonego za to kocham zieleń. Założyłam bloga bo taka myśl była we mnie od kilku lat, postanowiłam zorganizować sobie fragment swojej własnej przestrzeni - dla przyjemności :) całuję przedwiosennie i ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ze mimo wszystko dołączyłaś do zabawy:)
      Miłego nadchodzącego tygodnia życzę:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Wcale się smutkami nie dzielisz - to tak dla uściślenia :)
    Też tak ma z lawendą. Tylko punkt z czarną herbatą mi się nie zgadza, resztę dopasowałabym z łatwością do siebie. No i ten ostatni - jakoś nie mam czasu i odwagi na realizację...
    Na końcu, ale przede wszystkim dziękuję za wyróżnienie. Postaram się sprostać w najbliższym tygodniu
    Pozdrawiam wiosenno-zimowo przednówkowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj trochę smutków bywa...:)
      czekam więc cierpliwie:) nie dziękuj tylko bierz jak dają ;)
      miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  10. Dzięki za nominację, bardzo mi miło! Zgadzam się z Tobą - stanowczo Nowa Zelandia i samochód! A na Twoje pytania odpowiem szybciutko tutaj, jeśli można, ponieważ już kilka razy wskazywałam ciekawe blogi i kolejny by mi było trudno....

    Tak więc do pisania bloga skłoniła mnie moja siostra i dwie lewe kuchenne ręce, którymi staram się sobie udowodnić, że jednak umiem robić coś więcej niż jajecznicę :P

    Najbardziej lubie poranki (jak to skowronek) i piątkowe i sobotnie wieczory z przyjaciółmi i dobrym jedzeniem.

    Czas najbardziej lubię spędzać na długich spotkaniach z przyjaciółmi, czytaniu, sporcie, rysowaniu, wycieczkach i, co może się wydać trochę dziwaczne - w pracy (ale nie zawsze!) :P

    Boże Narodzenie - więcej wolnego.

    Już nie pamiętam jak to jest leżeć w wannie, bo od pięciu lat jej nie mam, ale chyba bym wolała mieć! A nie tylko prysznic ciągle..

    Wakacje - aktywne - albo zwiedzanie, albo wędrówki, koniecznie lokalne potrawy, piwo i wino i ludzie. Choć ze dwa dni leżakowania na plaży też są fajne, a morze to najlepsze miejsce na świecie, szczególnie, gdy się je przemierza na żaglach.

    Wolę herbatę, ale nie pogardzę porządnym espresso i najlepiej, żeby koło mnie siedział psiak (niestety, nic z tego, bo mój p. jest uczulony...)

    A mój ulubiony kolor to zielony! i czerwony, ale nie razem :P

    Ściskam Cię serdecznie! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ze przyłączyłaś do zabawy:)
      a morze też uwielbiam, choć nie miałam okazji na żaglach...a szkoda...i te wędrówki, i wino, i lokalne jedzonko...no i chwilę poleżeć i wsłuchać się w szum fal też lubię:)
      Ściskam cieplutko i miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  11. Dziękuję Ci Moniczko za nominację :) Odpowiem wkrótce na pytania u siebie na blogu:)
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Moniczko:) uwielbiam do Ciebie zaglądać :)
      pozdrawiam i czekam na garść informacji o Tobie:)

      Usuń
  12. Dziękuję za nominację :-)
    Pod punktem 1 podpisuję sie całkowicie.
    Postaram się odpowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!!!
    I ja dziękuję za nominację.
    Wkrótce odpowiem na pytania:)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie! udanego i słonecznego ( u Ciebie to pewnie nie problem;) )
      pozdrawiam:)

      Usuń