strona główna

środa, 3 kwietnia 2013

trzeba...

Złe myśli krążą..
Złe rzeczy się dzieją....
trzeba jakoś znaleźć równowagę w tym wszystkim...
trzeba się czasem wyłączyć...
trzeba znaleźć sposób na oderwanie się od rzeczywistości...
trzeba czasem znaleźć sposób, żeby nie zwariować...
trzeba iść dalej, choć nie można zapomnieć...
trzeba cieszyć się chwilą, choć może inni uważają, że nie wypada....
trzeba cieszyć się, żeby za chwilę płakać i odwrotnie...
trzeba żyć...

czasem wystarczy promień słońca....
czasem świeże pąki na drzewie...
czasem piosenka, która przywoła jakieś wspomnienie miłe...
czasem dobre słowo...


Biegałam sobie wczoraj po okolicy i takie oto cuda znalazłam....
Aparatem w telefonie zdjęcia robione...ale widać ją...WIOSNĘ :) 
i chociaż rano przymrozki świat na biało wciąż malują...i chociaż nie wszystkie rośliny są odważne na tyle żeby się obudzić...to już ją widać...już słońce w dzień świeci...już kwitną drzewa niektóre i kwiaty w ogródkach...jest coraz bliżej....



Ja wiem, że u niektórych z Was jeszcze zima...
śnieg leżący dookoła i sypie wciąż...
ja się cieszę, bo u nas słońce to rzadkość...
bo tu najczęściej pada deszcz...
każdy dzień ze słońcem jest jak zjawisko...
dlatego cieszę się, robię zdjęcia, ładuję akumulatory na później...

 

Pozdrawiam cieplutko
Monika







42 komentarze:

  1. chociaż na zdjęcia tegorocznej wiosny można się popatrzeć:)
    będzie dobrze- musi:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym ją wysłać do wszystkich...chociaż na zdjęciach...
      będzie ...będzie....

      Usuń
  2. pięknie...wiosennie. Takie małe pączki i pewnie od razu weselej tam u Ciebie. Mam nadzieję że u nas też niedługo...na razie mroźno zimowo, brrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest póki co ...słońce..kwiatki...od razu trochę lepiej się robi...u Was też...już niedługo...i będzie pięknie....kolorowo....

      Usuń
  3. Monika, mimo optymistycznego zakończenia (coś, jakby iskierka nadziei) nadal mam posmak smutku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety te około wielkanocne wydarzenia jeszcze siedzą w głowie....ale próbuję jakoś przeganiać te czarne myśli, bo zwariuję...dobrze, że to słońce jest....

      Usuń
    2. u mnie słońca niet, więc trzymam głowę pustą
      czasem to trudniejsze od zdania matury z matmy, ale się udaje
      trzymaj się ciepło w słoneczku

      Usuń
    3. na jutro u nas tez jakieś śniegi zapowiadali właśnie w tv...:(

      Usuń
  4. nie wiem, czy sobie to wyobrażasz, ale kazdego dnia sypie śnieg u nas. zaspy, zawieje, zimno... i temu końca nie widać :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, ja wiem...ta zima jakaś uparta...i ten śnieg, co to się spóźnił...a teraz iść nie chce....ale na pewno widać koniec...daleko, ale widać....i już jak Wam się tam zazieleni....:):)trzymam kciuki, żeby poszła ta zima w cholerę ;)

      Usuń
  5. u nas to słońce jest tak rzadko, że chwytam każdy promień...na później...:)
    przestanie sypać....na pewno...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pozazdrościłam! U mnie zimą pełna gębą!
    Pozdrowienia serdeczne i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo...już za momencik...wszędzie zrobi się zielono i kolorowo też :)
      dziękuje za odwiedziny ...i za zaproszenie :)

      Usuń
  7. Tak trzymaj...kurs: Wiosna :):):)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trzymam i ...wszystkim życzę :)
      już niedługo ...:)

      Usuń
  8. pierwsze zdjęcie cudowne!! aż niewyobrażalne że z telefonu zrobione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) do tego wiatr wiał więc ciężko było utrzymać gałązki i robić zdjęcia :) ale wrócę tam z aparatem....

      Usuń
  9. Piekna wiosna...nawet jesli snieg przsłoni, wiadomo że juz się pojawiła;)
    U nas niewyobrażalna zima;(
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba...mieć nadzieję, że to już niedługo :)
      ja swego czasu tęskniłam za śniegiem, ale jak sobie pomyślę co tam u Was się dzieje to ...trzymam kciuki, żeby wiosna przyszła jak najszybciej :)
      ściskam :)

      Usuń
    2. A przyszła właśnie i nawet można było wybrać się na rower :)

      Usuń
  10. Zapatrzyłam się w Twoje zdjęcia i choć na chwilę oderwałam myśli od tego co tutaj - tak biało jak teraz nie było jeszcze w tym roku. Mówią, że jak w końcu zrobi się ciepło, to na całego, ja przestałam w to wierzyć... nie mogę się oprzeć myśli, że lipiec też będzie biały, ech! Słońca mi trzeba i zieleni!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę z całego serca...wiosny, zieleni, słońca....
      w końcu przyjdzie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Chyba nas tu wszystkich skręca z zazdrości :D Takie widoki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech nie skręca;) już niedługo i u Was zrobi się cudnie...u nas to naprawdę rzadkość...:)

      Usuń
  12. rzeczywiście cuda znalazłaś, u nas totalnie biało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas w sumie już powinno być zielono i żółto od mleczy....ale w tym roku wszystko, wszędzie inaczej...tylko niektóre kwitną, ale ta zieleń jeszcze mało soczysta jest :)

      Usuń
  13. Baaaardzo mnie ładują Twoje akumulatory, zamieszkam obok tych pąków :))))))))))
    I życzę by się ułożyło, uspokoiło, wyciszyło, by dobrze było ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę trochę pomóc chociaż zdjęciami :)
      i dziękuję...wiem, ze po każdej burzy przychodzi spokój....trzeba przeczekać...
      Ściskam cieplutko :) <3

      Usuń
  14. Smęty i nudą wieje na Twoim blogu. Zwykle blogi są pozytywne, optymistyczne, a Twój....idz do psychologa, albo zacznij jakąś pożyteczną działalność.
    Bardzo pozdrawiam i życzę pogody ducha. Kobieto masz dzieci, więć ogarnij się.
    Eliza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie na te pozytywne i optymistyczne...
      jakoś nie jest mi do śmiechu w momencie, kiedy kilka bliskich osób odeszło w ostatnich dniach ...
      nie wydaje mi się, na podstawie innych komentarzy, żeby u mnie wiało nudą...
      mimo wszystko dziękuje za życzenia pogody ducha...choć nie wydają mi się szczere...

      Usuń
    2. Sądząc po tym, że obchodzisz Święta Wielkanocne, to jesteś katoliczką. Idąc dalej tym tropem, to nie ma powodu żeby opłakiwać zmarłych, skoro są w innym, lepszym świecie.
      To, że wyrażam swoje zdanie i nie jest ono "ach", "och", nie znaczy że życzę Ci zle. Warto być pogodnym dla siebie i dzieci i nie stękać w co którymś tam poście jakie to życie jest ciężkie.

      Usuń
  15. Piękna wiosna! Uwielbiam Tracy Chapman... ładują sobie teraz akumulatory i mam nadzieję, że Twoje nałądowane też na dłuuuugo :-) Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak...pomimo tego, że jest zimno to wiosna już rozkwita coraz więcej:)a słońce, które mimo zimna, świeci za oknem już od kilku dni, faktycznie pomaga:)
      Ja też lubię Tracy...i cieszę się, że ładujesz akumulatory...
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. U nas niestety żadnych oznak wiosny:( Ciągle tylko zima za oknem:(


    emi-style.blogspot.com blog którego głównym tematem jest moda dziecięca:)zapraszam,co prawda dopiero zaczynamy ale mam nadzieje,że powoli jakoś się rozkecimy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas słońce cudne, co prawda ranki i wieczory chłodne, z przymrozkami nawet, ale i tak jest ślicznie :)
      dziękuje za zaproszenie...każdy kiedyś zaczynał :) zajrzę na pewno :)

      Usuń
  17. pięknie napisałaś:)
    a Tracy uwielbiam!
    dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie te roślinki u ciebie takie amerykańskie ;)) bo z polski nie kojarzę białych dzwoneczków i żółtych krzewów wczesnowiosennych a z Ameryki kojarzę właśnie . .. i coś tam jeszcze mignęło mi amerykańskiego... o właśnie zauważyłam że nie pod tym postem zostawiam komentarz co miałam wstawić ;) bo naraz kilka przeczytałam i pomieszało mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję, że do nie zaglądasz :) a na roślinkach to ja się w ogóle nie znam;) zdjęcia przypadkowo w ogródkach obcych robione :) u mnie na razie tylko żonkile i krokusy były...

      Usuń