strona główna

wtorek, 30 kwietnia 2013

Urodziny :)

Termin miałam na 3 maja, ale nie chciała tak długo czekać :)
Czułam, że to będzie córka...
Nikt mi nie wierzył..."taki malutki brzuszek...to na pewno będzie chłopiec" powiedziała pielęgniarka przyjmująca poród...a ja czułam, że to będzie dziewczynka, tylko jedno imię miałam wybrane...
żadne inne mi się nie podobało...
Jak miała 6 lat zapytała "dlaczego tak mi dałaś na imię?" "bo takie mi wpadło do głowy, jak Cię w brzuchu nosiłam i tylko takie do Ciebie pasuje :) - odpowiedziałam :)
Nie sprawdzałam pochodzenia imienia i jego historii...po prostu spodobało mi się i już...
A jest to imię pochodzenia greckiego, oznacza "szlachetny", "dobry"...osoba bardzo uzdolniona artystycznie, ma wspaniałe poczucie humoru, optymistycznie patrzy na świat, na każdym kroku ujawnia twórczy umysł...
Byk to jej znak zodiaku...
A osoby urodzone w tym znaku: "poświęcają dużo uwagi przyjemnościom zmysłowym i wygodom. Można powiedzieć, że odbierając rzeczywistość wszystkimi zmysłami najbardziej czują, że żyją. Są niezwykle stałe i konsekwentne w swoich upodobaniach i zapatrywaniach. Gdy już coś im się spodoba lub się do czegoś przyzwyczają, trudno je przekonać do zmiany zdania, dlatego znane są z uporu. Byki lubią posiadać, zarówno rzeczy materialne, jak i osoby – przyjaciół lub partnerów. Świadomość, że mają coś lub kogoś swojego jest bardzo ważna dla ich poczucia bezpieczeństwa.
Byki są zdecydowane i uparte, doprowadzają swoje zamierzenia do końca. Myślą w sposób pragmatyczny i rzeczowy. Zdolne do tworzenia długotrwałych relacji, bardzo oddane i stałe w uczuciach.
Byki to osoby bardzo uporządkowane, lubią mieć wszystko zaplanowane i poukładane.
Do celu dążą niezwykle uparcie, nie zrażają ich przeszkody, są w swoim działaniu konsekwentni i wytrwali. Nie działają impulsywnie, nie lubią pośpiechu, podejmują decyzję powoli, zastanawiając się długo i rozważając wszystkie "za" i "przeciw". Byki nie lubią wywoływać konfliktów, są one taktowne i mają wyczucie."

I taka właśnie jest moja córka...

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Kochana :) 



Tort urodzinowy własnoręcznie przeze mnie zrobiony...mocno czekoladowy...
no i nie mogło zabraknąć bolidu :)

A jutro maj....i niedługo zakwitną bzy :)
Pozdrawiam 
Monika





31 komentarzy:

  1. A ja z innej beczki. Oczywiście najlepszego dla córki.
    Czy wiesz może Moniko, gdzie są fajne car booty w North-West? Nie musi być jakiś mega wielki, albo popularny.
    A czy córcia była pomacać bolida, który stoi sobie w jednym z salonów samochodowych w North-west?
    pozdrawiam serdecznie Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia....gdzieś pod Liverpoolem jest jakiś duży, ale dokładnie nie wiem gdzie :)pozdrawiam

      Usuń
    2. Polecam wyprawę do Knutsford w Cheshire na oglądanie i dotykanie tego bolida, o ile jeszcze tam nie byłyście.

      Usuń
    3. dzięki za informację, przekażę zainteresowanej :)

      Usuń
  2. Wszystkiego naj naj dla córki:-)) Tort wygląda pięknie, ale mnie rozwaliłaś że córka jest fanką formuły jeden myślałam że to pasja chłopaków. A ja jestem bliźniak znak tuż za bykiem , a mój mąż byczek. na pewno jest stały i konsekwentny w swoich upodobaniach, trudno go przekonać do zmian, bardzo wiele rzeczy się zgadza. Uściski majowe kochana , dobrze że już maj prawda? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu córki :) ona z racji posiadania starszego brata, zawsze bardziej chłopięcymi zabawkami się bawiła :) Też ściskam majowo..cudnie jest i kolorowo :)

      Usuń
  3. Mocno czekoladowy, powiadasz? to nawet nie patrze;))
    najlepsze życzenie dla córci...spełnienia marzeń i uśmiechu;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki czekoladowy sobie zażyczyła :) dzięki za życzenia:) a uśmiech to jej z twarzy prawie nie znika...taka radosna z niej dziewczyna :) buźka :)

      Usuń
  4. 100 lat dla corki :) strasznie mnie ciekawi jak ma na imie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu córki :) a na imię ma Agata :)

      Usuń
  5. Sto lat! Sto lat! Piękne życzenia I tort jej zgotowałaś :) Ja też jestem ciekawa jak ma na imię...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Agata na pewno tu zajrzy :) Póki co dziękuję w jej imieniu :) ściskam ciepło :)

      Usuń
  6. Jak córce idzie fotografowanie? To piękne, ze młody człowiek ma taką pasję, jest skoncentrowany i wie, ci chciałby w życiu robić. Dobrze ją wychowałaś, dałaś swobodę i pewnie zachętę. Też kiedyś chciałabym móc sobie przypisać podobne zasługi w stosunku do dzieci.A ten tort wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Przepraszam za literówki, telefon mnie nie lubi.
      Zgaduję, ze córka ma na imię Agata

      Usuń
    2. Dziękuję Lucy :)Fotografowanie idzie jej tak dobrze, że wybiera się na studia od września :) chce być fotografem na wyścigach Formuły 1 :) trzymam kciuki, żeby jej się to kiedyś spełniło ... a co do swobody i zachęty, to pewnie pomogło to miejsce w którym się znaleźliśmy... oboje spełniają póki co swoje marzenia, syn też studiuje na swoim wymarzonym kierunku... póki co jestem z nich bardzo dumna, a to najważniejsze :)
      a tort był przepyszny :) pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przesłodko :) Dołączam się do życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe imię wybrałaś dla córki, dla mnie moja mama wybrała takie samo :) Choć inni chcieli bym była Basią... Udanego maja Dziewczynki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na moją Agatę często Aga wołam :) Udanego maja i dla Ciebie Agato :)

      Usuń
  9. Agata to imie bardzo szlachetne:) Ach te dzieciaki! Serdeczności dla niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach te dzieciaki...masz rację :) dziękuję w jej imieniu:)

      Usuń
  10. Samych dobrych dla niej dni. Samych prostych dróg. Trafnych wyborów. Maleńkich trosk pękających jak bańki mydlane w uśmiechu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby Maryś, oby...trafnych wyborów zwłaszcza...dziękuję i ściskam od niej ciepło :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla córki! Piękny tort. A to o bykach to się zgadza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu :) tak to o bykach się sprawdza...i w jej wydaniu naprawdę bardzo :) pozdrawiam :)

      Usuń
  12. To musi być niezwykła dziewczyna:)
    Dużo ciepłych myśli przesyłam wraz z życzeniami wszystkiego, co w życiu najpiękniejsze:)
    ps. tort wyśmienity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest... :) dziękuję w jej imieniu :)
      a tort będę niedługo przygotowywała raz jeszcze, dla spóźnionych gości...taki był pyszny :)

      Usuń
  13. Też się zastanawiałam, jak ma na imię, teraz już widzę... :) Wszystkiego dobrego dla Agatki :) Gdzie nabyłaś takie świeczki? Tych literek jeszcze nie widziałam, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) za życzenia i za odwiedziny :) Literki do kupienia w Anglii :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  14. spóźnione STO LAT, STO LAT !! dla córki
    moje urodziny tez w maju, ale ja juz bliźniak

    OdpowiedzUsuń