strona główna

poniedziałek, 25 lutego 2013

Wyzwanie...fotograficzne:)

Tak naprawdę to nie lubię za bardzo tak o sobie...mówić, pisać...
Ale ponieważ zdecydowałam się dołączyć do blogowej społeczności, to powoli próbuję jakoś przełamać to w sobie ...
Zostałam zaproszona do zabawy przez Lucy :)
Dziękuję:) Postaram się sprostać zadaniu....
Zabawa polega na opowiedzeniu o sobie fotografiami...
No to do dzieła....:)

1. Codziennie widzę...

Uciekający czas....za szybko...

2. Ubranie w którym mieszkam.


wygodne :) bawełna...dresik i t-shirt:)

3. Aktualnie ulubiona pora dnia.


Aktualnie to wieczór...kominek, lampiony, świece, ciepły koc, książka lub film...i lampka wina:)

4. Coś nowego.


Buty do biegania...:) prezent od syna na urodziny:) 

5. Tęsknię za.


letnim spacerem brzegiem morza....

6. Piosenka, która chodzi mi po głowie.


bardzo lubię wiele piosenek i z różnych gatunków, ale dziś jakoś ta mi siedzi w głowie :)

7. Nagłówek mijającego tygodnia.



8. Najlepszy moment tygodnia.


zeszłego...no to chyba ten szafirek co go znalazłam w ogródku :)

9. Jako dziecko chciałam być.


Fryzjerką :)

10. Nie rozstaję się z...

Bransoletki na ręku...nigdy ich nie zdejmuję:)

11. Na mojej liście życzeń...


sporo ich jest :) ale może spacer po lesie...dawno nie byłam...

12. Miłość od pierwszego wejrzenia.


Zobaczyłam ten bukiecik na jakimś targu, dawno temu...po prostu musiał być mój :)

13. Co robię cały czas.


wypatruję słońca nad moją głową...dosłownie i w przenośni...:)

14. Zdjęcie tygodnia.

Moja córka z sunią śpią na jednej podusi....:)

15. Ulubione słowo.


córka za mną chodzi i wciąż powtarza...bo jej się spodobało brzmienie i znaczenie :)
"wspaniały, doskonały, znakomity"

16. Najlepszy moment w roku.


najlepszy moment zeszłego roku...Wielkanoc z rodziną...później jeszcze były wspólne wakacje...
fajny czas:)

17. Ktoś kto zawsze potrafi mnie uszczęśliwić.


moje dzieci oczywiście...dorosłe już...ale to zdjęcie wpadło mi w ręce i stwierdziłam, że tu super pasuje:)

************

Do zabawy zapraszam wszystkich, którzy maja ochotę ....ale chętnie zajrzałabym do:


*************

Pozdrawiam Was serdecznie
miłego tygodnia życzę
Monika

18 komentarzy:

  1. Pieknie to zarobilas:)I wcale siebie za bardzo nie obnazajac;)czyli ta fryzjerka to taka popularna wsrod Dziewczynek?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie...fryzjerka popularna:) ja po nieprzyjemnej przygodzie (chciałam loki zakręcić kuzynce i tylko szczotki nie mogłam wyjąć:) ja miałam ze 12 lat, on 5, ciotka skutecznie mi wybiła karierę fryzjerki z głowy:))
      pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Rozmarzyłam się patrząc na Twoje zdjęcia, radośnie, wakacyjnie, słodko....
    Dziękuję za zaproszenie , cmoki kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na Twoją interpretację:) Miłej zabawy:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Pięknie opowiedziałaś o sobie ... miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia w Twojej opowiesci...przyjemnie sie ogladalo i czytalo! milego dnia kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam być fryzjerką, przedszkolanką, piosenkarką, botanikiem, no nazbierałoby się jeszcze tych zawodowych chceń hihihi ;)))
    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, małe dziewczynki maja mnóstwo marzeń...;)
      dobrego i dla Ciebie Maryś:)

      Usuń
  6. chyba większość dziewczynek chciała być fryzjerką :) fajne fotki
    dziękuję za zaproszenie do zabawy !
    postaram się znaleźć troszkę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak to z tymi dziewczynkami...spróbuj,fajnie tak szukać zdjęć, które mogą pokazać troszkę nas...:)

      Usuń
  7. Ale super ta historia :-) muszę pomyśleć o podobnej;-) Pozdrawiam Asia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) przyłączaj do nas w takim razie...17 zdarzeń, 17 zdjęć...
      Pozdrawiam i czekam na Twoja opowieść :)

      Usuń
    2. A czy koncepcja wg takich samych punktów ma być jak Twoja? Czy to sobie wymyślałaś Monika ?

      Usuń
    3. Asiu, to jest 17 zdarzeń, które krążą po blogowym świecie, ja nic nie zmieniałam :) w każdym trzeba wyrazić siebie zdjęciem...

      Usuń
  8. Jeszcze raz dziekuje za zaproszenie, niebawem historyjka u mnie :)
    Sciskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń