strona główna

wtorek, 4 września 2012

warto spróbować....

" W życiu piękne są tylko chwile....."
ale te chwile uciekają tak szybko....
minuta za minutą, dzień za dniem, rok za rokiem....
Dlatego trzeba cieszyć się każdą chwilą...



nie wiem, czy prowadzenie bloga to dobry pomysł dla mnie...nigdy nie miałam talentu do pisania....ale cóż warto spróbować:)
lubię zaglądać na blogi innych, więc pomyślałam, że może warto założyć własny...
zobaczymy co z tego wyniknie....
pozdrawiam wszystkich zaglądających tu .....

4 komentarze:

  1. Jest szansa na jakiś mail kontaktowy do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam coś zrobic z tym mailem, ale...jakaś rosyjska strona mi się wyświetla !!! Monika, będzie prościej, jak umieścisz swojego maila kontaktowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. home.me.and.more@gmail.com jak wchodzisz na pełny mój profil to tam jest "wiadomość e-mail"...i tam jest mój mail:)

      Usuń