strona główna

niedziela, 21 kwietnia 2013

Urodzinowo i wiosennie....

Przyjaciele...
Bez nich życie byłoby smutne i nudne...
Mam niewielu, ale za to takich, na których mogę zawsze i wszędzie polegać...
Mogę zdzwonić po kilku tygodniach i zawsze znajdą wolną chwilę, żeby wysłuchać, żeby wesprzeć dobrym słowem...i oni, gdy tylko jest taka potrzeba, mogą liczyć na mnie ...
Jedna z nich miała wczoraj urodziny...tzn. miała je kilka dni temu, ale wczoraj udało nam się spotkać :)
Lubię spełniać marzenia moich bliskich...obdarowywać ich tym, co sprawia im przyjemność :)
Inspiracją  był prezent, który ja ostatnio dostałam od bliskiej mi osoby...choć nie znamy się osobiście...
Poznałyśmy się w blogowym świecie...Świecie pełnym ciekawych ludzi, którzy swoimi pasjami zarażają innych, którzy są inspiracją dla innych...
Moja niespodzianka prezentuje sie tak :) 

Znalazła miejsce na ścianie obok innych, drobiazgów, zdjęć bliskich mi osób, podarunków, które wywołują miłe wspomnienia :)
Dziękuję Ci Kasiu raz jeszcze :) 


Moja przyjaciółka zachwyciła się moim cudem :)
Postanowiłam spróbować swoich sił i zrobić dla niej coś podobnego :)
Bardzo jej się spodobało :) Przynajmniej tak mówi ;)
 



Wszystkiego najlepszego raz jeszcze :) ( dziękuję, że tu do mnie zagladasz po cichutku i wspierasz w tym co robię i jesteś zawsze...na dobre i na złe  :)

 *****************

Zachwyciłam się jej ogródkiem...wiosennie, kolorowo...cudnie...zrobiłam parę fotek, niestety tylko  telefonem...ale tak wszystko rozkwita dookoła i cieszy oczy, że nie mogłam się powstrzymać...
Mój ogród póki co musi poczekać...ocieplanie budynku najpierw, rusztowanie wszędzie, nie ma się jak ruszać...potem będą porządki, ogarnianie ogrodu i przygotowywanie go do sezonu letniego :)
Więc póki co zachwycam się innymi :)







I takich wiosennych i kolorowych dni Wam życzę w nadchodzącym tygodniu !!!

Pozdrawiam 
Monika

17 komentarzy:

  1. przepiękny prezent dla przyjaciółki :) i kwiaty śliczne :) uwielbiam kwiaty wiesz? uwielbiam jak się ta wiosna budzi i zapachami i cudem kwiecia emanuje :):) dołączam się życzeń urodzinowych - wszystkiego dobrego dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam kwiaty...dlatego ostatnio dużo ich u mnie...nie mogę chwilowo poszaleć z ogrodem, ale widziałam, że bez już niedługo zakwitnie :) i tulipany wreszcie się u mnie budzą...
      dziękuję bardzo w imieniu przyjaciółki :)

      Usuń
  2. Prawdziwie wiosenny prezent!
    Ja bym wykorzystała praktycznie i paski kolorowe tam wieszała;)
    Wczesna wiosna to najcudowniejszy czas - ta soczysta zieleń i kolory kwiatów dają prawdziwego kopa do życia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiosna jest super...a w tym roku tak długo wyczekiwana, więc cieszy bardziej...ja łapię się na tym, że chodzę i zaglądam po cudzych ogródkach i sprawdzam następnego dnia, czy już jest więcej, czy to co wczoraj pąkiem było, dziś kolor swój pokaże :)

      Usuń
  3. PIĘKNIE... zachwyciłam się niebieskim makiem, którego ziarenek nie mogę po przeprowadzce odnaleźć, a kupiłam, zdobyłam, co prawda u nas inne warunki klimatyczne, ale może mógłby wyrosnąć... Właśnie może... Może go wreszcie znajdę :)))))))
    Piękny łapacz marzeń, czy jak mu tam (bo ja bym go zaraz tytułowała) :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki tradycyjny łapacz snów w sypialni już od lat, taki z piórkami, na prawdziwie indiańską nutę zrobiony, na te złe sny żeby je łapał...ten nowy nazwałam łapacz złych myśli...żeby ich do mnie nie dopuszczał :)
      Znajdziesz w końcu te swoje maki :) i wyrosną ...bo jak tu u nas wyrosły, a tu wiecznie zimno i mokro...:) Ściskam ciepło :)

      Usuń
  4. To chyba takie indiańskie coś? Łapacz snów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to coś w tym stylu...tylko na złe myśli, może tylko te dobre zostaną :)

      Usuń
  5. łapacz snów jest debest!!!
    i znowu cudowne zdjęcia:)))
    pozdrowionka słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten twój łapacz i piękny prezent:-) Ach ten blogowy świat, też się cieszę że Was znam, szkoda że tylko wirtualnie...Ale zawsze coś:-)) Kwiatki wiosenne cudne. Miłego dnia Monika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, też się cieszę, że tu jestem i że Wy jesteście...pozdrawiam :)

      Usuń
  7. To ja dziękuję, zaglądam do Ciebie a tu taka niespodzianka. Ciszę się, że Ci się podoba a ten Twoj rówież cudowny!! Wszystkiego najlepszego dla przyjaciółki, kwiaty piękne!!
    I tak się cieszę, że ten blogowy świat nas zbliżył... Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę niezmiernie, każdego dnia...odkrywam w sobie to, o co nigdy siebie nie podejrzewałam, że kiedyś będę robić coś i komuś to się spodoba...zawsze podziwiałam u innych...zdolności, możliwości...ale to chyba wszystko zależy od ludzi z którymi przebywamy, od miejsca, w którym żyjemy...czasem jedno dobre słowo czyni z nas siłaczy..."lepiej późno niż wcale" :) Ściskam ciepło :)

      Usuń
  8. Najpiękniejsze i bezcenne to te od serca i z sercem;))
    Kwiaty wspaniałe!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Justyna! od serca, z sercem i dla serca :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. hej! tu przyjaciółka, która chce podziękować za życzenia urodzinowe. To było bardzo miłe a nawet zaskakujące czytać życzenia od nieznajomych. Bardzo, bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń