strona główna

piątek, 16 listopada 2012

Tarta budyniowa z jabłkiem.


Na poprawę nastroju...zimno, ciemno...trzeba sobie jakoś osłodzić...
no wiec...google...tarta z budyniem...pojawiło się parę wpisów, wybrałam najciekawszy....

Ciasto:
- 200 g mąki
- 50 g masła
- 50 g cukru pudru
- 2 żółtka
- 1 łyżka cukru waniliowego
- 3-4 łyżki zimnej wody
Masa budyniowa:
- 2 budynie (ja użyłam dwa śmietankowe)
- 700 ml mleka
- 3 łyżki cukru
Oraz:
- 3 równej wielkości jabłka
- cukier trzcinowy do  posypania po wierzchu

Ugotowałam budyń, odstawiłam do wystygnięcia.
Zagniotłam ciasto, wylepiłam foremkę do tarty ciastem i zapiekłam przez ok 15 min w piekarniku.
Na podpieczone ciasto wylałam budyń i ułożyłam jabłka, posypałam brązowym cukrem delikatnie.
Włożyłam do pieca na 30 min. temp ok 200 stopni.
tarta przed...
tarta po...
Było pycha, polecam i życzę smacznego:)

Pozdrawiam 
Monika

4 komentarze:

  1. Ależ kusisz...waga nie pozostawia złudzen a zima dopiero przed nami...ech.
    Wygląda przepysznie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ona wcale taka kaloryczna nie jest....no i przecież zdrowo, bo z owocami:) długie jesienno-zimowe wieczory trzeba jakoś sobie umilać...
      Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)

      Usuń