strona główna

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Trochę zdrowia....i wyróżnienie:)

Wczoraj było źle, bardzo źle....nigdy więcej nie chcę takiego bólu głowy...to chyba tzw. meteopatia...
Wszędzie głośno o tym, że Anglia zasypana śniegiem, puste półki w sklepach, wstrzymane loty, problemy...ale to wszystko  nie dotyczyło naszej okolicy. Owszem prószyło troszkę, ale zanim zdążyło dolecieć do ziemi to się rozpuszczało:(  tak więc kłopoty związane z opadami nas nie dotyczyły...do czasu...wczoraj ból głowy miałam nie do opisania, próbowałam się czymś zająć żeby go jakoś zagłuszyć, ale niestety, nawet tabletki nie pomagały. Nawet usiadłam do komputera, poczytam blogi, może coś napiszę to się rozruszam...nic z tego...nawet zaczęłam pisać...tytuł  "Niespodzianka", bo taką miłą niespodziankę Ania z bloga  "Lecę w kulki" mi zrobiła i dostałam od niej wyróżnienie :), nawet napisałam parę słów...ale coś nacisnęłam...skasowałam tekst...pogmatwałam...i został sam tytuł, którego w żaden sposób nie mogłam się pozbyć...no to dałam sobie spokój...
Wstajemy rano, a tu nasza okolica zasypana i sypało tak przez pól dnia....mokry i ciężki ten śnieg, więc radości  z niego niewiele, bo tylko błoto się porobiło dookoła, jedynie oko można było nacieszyć patrząc na ten prószący śnieg przez okno:) Wyjaśniło się chociaż czemu ta głowa tak mnie bolała...zmiana pogody:(

Na szczęście jest już lepiej, ale za to musiałam wczorajsze zaległości nadrobić...
No i przy okazji chlebek upiekłam i masełko z awokado do niego zrobiłam:)



Przepis na chleb jest  tu  , a najlepiej oczywiście smakuje jeszcze ciepły z masłem.
A dla dbających o zdrowie i lubiących awokado, polecam masełko z awokado...
Skład:
  • 1 awokado
  • sok z 1/2 cytryny
  • sól
Awokado obieram ze skórki, wydrążam pestkę, kroję w kawałeczki i miksuję blenderem z sokiem z cytryny i odrobiną soli morskiej.
Luteina, którą zawiera owoc awokado świetnie wpływa na nasz wzrok. Jeśli pracujesz przy komputerze lub dużo czytasz to owoc awokado jest idealny dla Ciebie i twoich oczu. Czyli dla blogerek jak najbardziej polecany:)  Poza tym zawiera mnóstwo innych ważnych dla naszego zdrowia składników, więc warto czasem po niego sięgnąć.

            Smacznego:)


Chciałabym jeszcze raz podziękować Ani z bloga "Lecę w kulki" za wyróżnienie :):)

Moje odpowiedzi na Ani pytania:

1. Urlop...w kraju czy za granicą...?  Mieszkam w Anglii 8 rok, więc w każdą wolna chwilę, pędzę do Polski, do rodziny i znajomych...:)
2.Samolot czy statek...?                       Samolot...
3.Spacer czy leżak...?                         Spacer...
4.Dyskoteka czy samotna plaża...?   Plaża.... nie musi być samotna:)
5.Bikini czy topless...? ;)                     Bikini...
6.Poranki czy wieczory...?    Oba mają to coś....ale bardziej poranki...
7.Japonki czy szpilki...?                      Japonki...
8.Kawka czy Żubr...;)  Rano obowiązkowo kawa...a Żubr...w miłym towarzystwie:)
9.Hotel czy namiot...?                        Namiot...
10.Z laptopem...czy abstynencja...? ;)Abstynencja...ale, żeby dostęp był w razie czego:)
11.Węgiel brunatny czy gaz ziemny...;) no to chyba węgiel...

Zasadą Liebster Blog jest zadanie 11 pytań i nominowanie do wyróżnienia blogów, które maja małą ilość obserwatorów, tak aby je wypromować wśród innych blogów. Wybrałam trzy, do których bardzo chętnie zaglądam i Wam polecam :) Zapraszam do zabawy:)

euromusia
czereśniowa kuchnia
kuchenne fantazje

 A oto moje pytania:
1. Książka czy film?
2. List czy e-mail?
3. Pióro wieczne czy długopis?
4. Pies czy kot?
5. Wiosna czy lato?
6. Spodnie czy spódnica?
7. Szpilki czy trampki?
8. Nad morze czy w góry?
9. Kawa czy herbata?
10. Słodki czy słony?
11. Razem czy osobno?

Mam nadzieję, że dotrwałyście ze mną do końca tego posta:)
No to na zakończenie miła piosenka dla Was:)



 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie
Monika

15 komentarzy:

  1. Moniś, dzięki za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co...znalazłam Twój blog gdzieś...już nawet nie wiem gdzie:) lubię To co tworzysz:) zdjęcia cudne i potrawy smakowite:)

      Usuń
  2. bardzo dziękuję za wyróżnienie :) a chlebek wygląda przepysznie....mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepysznie wygląda i taki jest:) szybki i prosty przepis polecam:)
      Nie ma za co:) lubię czytać Twoje posty:)

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluje wyróżnienia...chlebek wyglada przepysznie,ciekawa jestem smaku z tą pasta;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) musisz spróbować:) a chlebek już piekłaś?:) ściskam:)

      Usuń
    2. Oj nie...widzsz tak to z tymi moimi chęciami jest...przepis zanotowany i o...na tyle;P ale pamiętam i zrobię na pewno, i czym sie pochwalę koniecznie;))

      Usuń
    3. no to ja czekam cierpliwie:)

      Usuń
  4. Wygląda pysznie :) Bardzo lubię awokado.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię awokado, w każdej postaci:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. miło zostać wyróżnionym, dziękuję!
    tak nie do końca jestem przekonana do łańcuszków, ale na Twoje pytania chętnie odpowiem :)
    1. Książka czy film?/ wolę książkę, ale ostatnio przy dzieciach nie znajduje zbyt wiele czasu, a wieczorem zasypiam po przeczytaniu 10 stron :)
    2. List czy e-mail? list
    3. Pióro wieczne czy długopis? długopis
    4. Pies czy kot? pies
    5. Wiosna czy lato? na równi, cieszę się na każdą porę roku w danym momencie, teraz nie mogę doczekać się wiosny, a jak już przyjdzie nie będę mogła doczekać się lata :)
    6. Spodnie czy spódnica? spodnie
    7. Szpilki czy trampki? trampki
    8. Nad morze czy w góry? nie wybiorę
    9. Kawa czy herbata? też trudno wybrać ...
    10. Słodki czy słony? słony
    11. Razem czy osobno? razem :)

    a masło z awokado chętnie wypróbuję! pięknie się prezentuje w tych wiosennych barwach
    pozdrawiam i chyba pora do spania ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za udział w zabawie:) polecam masełko, bo pyszne i zdrowe :) pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Gratuluję serdecznie wyróżnienia !!!
    A masełko trzeba wypróbować, wygląda smakowicie ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) masełko jak dla mnie pycha i zdrowe do tego:)

      Usuń